اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

فرهنگ  /  فرهنگ عمومی

نقش سردار سلیمانی در توسعه عدالت و صلح جهانی بررسی می‌شود

هم‌اندیشی «تحلیلی بر نقش شهید سپهبد سلیمانی در توسعه عدالت، امنیت و صلح منطقه‌ای و جهانی» روز یکشنبه ۲۰ بهمن ماه از ساعت ۹ صبح در سالن همایش‌های باغ کتاب تهران برگزار خواهد شد.

نقش سردار سلیمانی در توسعه عدالت و صلح جهانی بررسی می‌شود

 به گزارش خبرگزاری فارس، داود عامری دبیرکل مجمع جهانی صلح اسلامی با اشاره به برگزاری هم‌اندیشی «تحلیلی بر نقش شهید سپهبد سلیمانی در توسعه عدالت، امنیت و صلح منطقه‌ای و جهانی» بیان داشت: آیین حیات‌بخش اسلام، پیام‌آور عدالت و امنیت برای انسان‌ها است؛ برخورداری از عدالت، حق بر صلح و آزادی و آرامش یکی از اصلی‌ترین حقوق فردی و اجتماعی است که برای انسان ها مقرر شده است.

وی افزود: متأسفانه قدرت‌های سلطه‌گر و چپاولگران بین‌المللی با استفاده ابزاری از مفاهیم صلح و عدالت تأمین‌کننده منافع استعماری خویش بوده و منافع خود را منافع کل بشریت می‌دانند و یکی از دلایل اصلی ناپایداری صلح در کشورهای دنیا، بی‌توجهی و زیر پا نهادن صلحی است که از عدالت بی‌نصیب مانده است.

عامری ابراز داشت: مجمع جهانی صلح اسلامی در نظر دارد چهارمین پیش‌نشست خود را برای کنفرانس جهانی صلح و عدالت، با عنوان «نقش شهید سپهبد سلیمانی در صلح، عدالت و امنیت منطقه‌ای و جهانی» برگزار کند. چرا که علیرغم اذعان و پذیرش جهانی در اقدامات سازنده شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی در نابودی داعش و تأمین امنیت منطقه، هنوز گروهی از دشمنان و بدخواهان دولت های اسلامی که منافع خود را در دشمنی ملت‌های مسلمان و تفرقه بین آنان می‌‌داند، بر آن هستند ضمن آنکه نقش خود را در به شهادت رساندن این سردار بزرگ توجیه کنند، در نظر دارند دستاوردهای این اقدامات شایسته را مخدوش و یا کمرنگ نشان دهند تا با تفرقه و جدایی ملت‌ها بتوانند به آرمان‌ها و اهداف خود دست یابند.

به گزارش فارس،‌ این نشست در قالب یک هم‌اندیشی در دهه فجر انقلاب اسلامی در روز یکشنبه ۲۰ بهمن ماه از ساعت ۹ صبح در  سالن همایش‌های باغ کتاب تهران برگزار خواهد شد.

پیش از این، محسن پاک‌آیین عضو شورای راهبری مجمع جهانی صلح اسلامی در گفت‌وگو با خبرگزاری فارس ضمن تشریح چرایی برگزاری چنین نشستی، از نظریه بین‌المللی شهید قاسم سلیمانی سخن گفت که توانست جهان را تحت‌الشعاع قرار دهد. (اینجا)

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول